#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx>
Są to biblioteki dzięki którym możemy stworzyc plugin
#define PLUGIN "Rangi"
Nazwa pluginu
#define VERSION "1.2"
Wersja pluginu
#define AUTHOR "Bulle [t]"
Autor pluginu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)Za pomocą tego rejestrujemy plugin,wersję i autora
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0)
}
"say - co trzeba wpisac aby ranga się pojawiła"ranga"- nazwa funkcji
public ranga(id)
{
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)pojawianie się statów
new ranga[38]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4)
Dosłownie : jeżeli gracz ma mniej lub tyle samo zabójstw co 4 to
format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam")
daj mu rangę Ja tu tylko sprzatam
else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista")
Przy dodawaniu kolejnych rank przed ifem ma pojawic sie else
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
3 pierwsze liczby są to kolory RGB (kolor czcionki), 2 ostatnie to polozenie napisu na hudzie.
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
Umożliwia pojawienie się napisu ranga : ilosc zabojstw na hudzie, } kończy plugin
Całosc wygląda tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Bulle [t]"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0, "- wyswietla range i statystyki")
}
public ranga(id)
{
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
new ranga[38]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4)
format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam")
else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14)
format(ranga,29,"Szachista")
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}.sma i .amxx dla leniuchów , co do tych rang to one moga pasowac praktycznie na kazdy serwer
Załączone pliki
Użytkownik atdirmaq edytował ten post 24.01.2012 09:44


Dodatki SourceMod





rangi.amxx









